دارت گروپ
دارت گروپ
طراحی سایت اصفهان
  1. صفحه اصلی
  2. /
  3. وبلاگ
  4. /
  5. سایت
  6. /
  7. طراحی سایت اصفهان
طراحی سایت اصفهان

طراحی سایت تضمینی اصفهان

طراحی سایت در اصفهان یکی از برترین مهارت‌های پولساز است. البته به این منظور نیست که شما بعد از گذراندن یک دوره طراحی سایت، پول زیادی بدست بیاورید. بلکه دوره‌های مختلفی در این مسیر وجود دارد که همگی مکمل همدیگه هستند. اما در قدم اول شما باید بدانید که آیا به این حوضه علاقه دارید یا خیر؟ کار با کامپیوتر برای مدت طولانی ممکن است برای برخی خسته کننده باشد، اما برای برخی دیگر بسیار لذت بخش است. در این مقاله می‌خواهیم مسیر آموزش طراحی سایت در اصفهان را برای شما بررسی کنیم تا اگر قصد ورود به این کار را دارید، اطلاعات خوبی کسب کنید. پس تا پایان با ما همراه باشید.

روش‌های آموزش طراحی سایت و تفاوت آن‌ها

بطور کلی روش طراحی سایت به دو بخش تقسیم می‌شود:

  • روش کد نویسی
  • با استفاده از CMS

قبل از شروع دوره‌های آموزش طراحی سایت در اصفهان، باید حوضه فعالیت خود را مشخص کنید. میخواهید یک برنامه نویس باشید یا اینکه از CMSها استفاده کنید؟ هرکدام از این روش، طرفداران خاص خود را دارند که در پایین هرکدام را بررسی می‌کنیم.

روش کدنویسی:

آموزش طراحی سایت به روش کدنویسی کمی پیچیده است. زیرا تخصص زیادی می‌خواهد. همچنین زمان زیادی برای طراحی سایت صرف می‌شود. اما از لحاظ قیمتی، درآمد بیشتری دارد. در این روش سایت به 2 بخش تقسیم می‌شود: Front-end  _  Back-end

قسمت Front-end  به بخش ظاهر سایت گفته می‌شود که برای کاربران قابل دیدن است. برای یادگیری این قسمت، باید در دوره‌های آموزش طراحی سایت به زبان‌های Html, Css, Javascript, React  شرکت کنید. بعد از گذراندن این دوره‌ها، شما می‌توانید ظاهر دلخواهتان را در سایت طراحی کنید.

قسمت Back-end به قسمتی گفته می‌شود که قابل دیدن نیست. اما ارتباط کاربران با سایت را فراهم می‌کند. برای انجام این بخش باید در دوره‌های طراحی سایت در اصفهان به زبان Java , Php , Asp.net , Vb.net , Mvc و … استفاده کنید.

یادگیری همه‌ی دوره‌های طراحی سایت به روش کدنویسی، زمان زیادی می‌برد. پس سعی کنید در همان ابتدای مسیر با یک متخصص در این حوضه مشورت کنید؛ اهداف خود را تعیین کنید، سپس تصمیم بگیرید که کدام مسیر را شروع کنید.

روش CMS :

Cmsها ابزارهای مدیریت محتوا هستند که کار طراحی سایت را راحت‌تر انجام می‌دهند. همچنین سرعت طراحی در این ابزارها سریع‌تر از کدنویسی انجام می‌شود. اما هزینه کمتری هم دارند. هرچند که پیشنهادات برای این گونه سایت‌ها بیشتر از روش طراحی سایت با کدنویسی است. در حال حاظر وردپرس و جوملا محبوب‌ترین ابزارهای مدیریت محتوا هستند. امروزه بیش از 60% کل سایت‌های موجود در دنیا بوسیله وردپرس طراحی شده‌اند. به همین دلیل برگذاری دوره‌ی آموزش طراحی سایت با وردپرس بیشتر از کدنویسی است. همچنین میشه گفت که در اکثر دوره‌های آموزش طراحی سایت در اصفهان، تنها وردپرس را آموزش می‌دهند. زیرا نسبت به جوملا محبوب‌تر است. در این دوره شما بعد از 2ماه آموزش طراحی سایت، با غالب‌ها و پلاگین‌ها آشنا می‌شوید. همچنین بحث امنیت سایت را هم کامل یاد می‌گیرید.

بعد از گذراندن دوره آموزش طراحی سایت می‌توانید یک سایت مبتدی را طراحی کنید. بدون اینکه نیازی به کدنویسی داشته باشید.

دقت داشته باشید که بعد از گذراندن دوره‌های آموزش طراحی سایت، شما نمی‌توانید به تنهایی کار طراحی سایت را بصورت حرفه‌ای انجام دهید. زیرا در این دوره‌ها، تنها الفبا را به شما آموزش می‌دهند. درواقع شما باید به عنوان کارآموز وارد یک شرکت شوید تا با چالش‌های موجود در انواع پروژه‌ها روبرو شوید. زیرا بدون شناخت این چالش‌ها، تجربه‌ی کافی را برای فریلنسر شدن ندارید. بطور خلاصه اگر می‌خواهید سریع به درآمد برسید، سعی کنید در ابتدا دوره‌ آموزش طراحی سایت با وردپرس را شرکت کنید. سپس بعد از کسب درآمد در این حوضه، آموزش طراحی سایت به روش کدنویسی را دنبال کنید. در حال حاظر بسیاری از آموزشگاه‌های طراحی سایت در اصفهان، هردو روش را آموزش می‌دهند.

دوره‌های مکمل

بعد از اینکه طراحی سایت را یادگرفتید، نوبت به آموزش‌های مکمل می‌رسد. امروزه هر طراح سایتی باید کار فتوشاپ و سئو سایت در اصفهان را بلد باشد. هرچند که در اکثر دوره‌های آموزش طراحی سایت در اصفهان، نکات جزئی در مورد سئو و فتوشاپ را در حین آموزش توضیح می‌دهند. اما برای اموزش مباحث پیشرفته، باید در دوره‌های آموزشی تخصصی شرکت کنید. یادگیری این دوره‌ها کمک می‌کند که به راحتی در این حوضه درآمد خوبی داشته باشید. زیرا هر سایتی نیاز به سئو و بهینه سازی دارد تا علاوه بر داشتن سرعت خوب، از نظر موتورهای جستجو هم نمره‌ی خوبی داشته باشد. همچنین در حین طراحی سایت، برخی مواقع نیاز دارید که از طرح‌های پیچیده استفاده کنید که ظاهر خوبی به سایت بدهید. که این‌ها همه مستلزم آموزش تخصصی است.

امروزه اکثر کارفرمایان، اشخاصی را استخدام می‌کنند که تخصص بیشتری دارند. برای مثال، سعی می‌کنند نیرویی داشته باشند که طراحی سایت، فتوشاپ و سئو را به تنهایی انجام دهد. پس هرچه تعداد تخصص شما بیشتر باشد، فرصت‌های بیشتری برای کاریابی دارید.

هدف از طراحی سایت چیست؟

امروزه استفاده از اینترنت امری اجتناب ناپذیر است. اکثر مردم سعی می‌کنند خدمات و کالاهای مورد نیاز خود را به صورت اینترنتی تامین کنند. صاحبان مشاغل با طراحی یک وب‌سایت می‌توانند کار خود را به تمام دنیا معرفی کنند و یک ارتباط قوی با سراسر دنیا ایجاد کنند. در نتیجه درآمد خود را افزایش دهند. هدف از آموزش طراحی سایت در اصفهان، تربیت علاقه‌مندان به این حوضه است. با توجه به افزایش تقاضا برای طراحی سایت در اصفهان، کارفرمایان سعی می‌کنند در کنار خود یک تیم حرفه‌ای را تشکیل دهند. در نتیجه با ایجاد دوره‌های آموزش طراحی سایت، اشخاص مورد نیاز خود را پیدا کرده، آن‌ها را مطابق با میل خود آموزش می‌دهند؛ سپس آن‌ها را استخدام می‌کنند.

پیشنهاد دارت :

با توجه به افزایش آمار خریدهای اینترنتی نسبت به گذشته، یکی از بهترین و مطمئن‌ترین راه‌ها برای معرفی شغل خود بصورت عمومی و افزایش درآمد، داشتن وبسایت است. چنانچه زمان کافی برای گذراندن دوره‌های آموزش طراحی سایت را ندارید، یا نمی‌دانید کدام آموزشگاه میتواند به خوبی مطالب را به شما آموزش دهد. تیم دارندگان رهنما تجارت، با بیش از 10سال سابقه در حوزه طراحی سایت و سئو سایت، آماده است تا در زمینه ایجاد سایت به همراه آموزش رایگان پشتیبانی سایت، مشاوره تخصصی و رایگان را به شما بدهد.

برای ارتباط با مشاوران دارت با شماره‌های زیر تماس بگیرید:

031-33457806  _  0937-0910954

امیدواریم با این مقاله کمک خوبی به شما کرده باشیم تا بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید.

مطالب مرتبط وبلاگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *